23.11.2022

Topi-keittiö on kotimainen keittiövalmistaja Kalajoelta vuodesta 1939. Valikoima on monipuolinen ja ratkaisut teknisesti innovatiivisia.

Olemme toteuttaneet kuvauksia Topi-keittiöistä Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan alueella mainoskäyttöön ja sosiaaliseen mediaan. Tutustu meidän sosiaalisen median markkinointi palveluun tästä.

Sosiaalisen median hallinointia ja päivityksiä tehtiin kerran viikossa käyttäen eri kohteiden kuvia ja osuvia mainostekstejä.

Yhden päivän aikana kuvattiin useampi keittiö eri paikoissa, mikä vaati nopeaa reagointia valaistuksiin ja ulkoilman muutoksiin. Sään vaihtelut vaikuttavat merkittävästi sisätilojen tunnelmaan, ja meidän taitomme on tuoda esiin tuotteiden parhaat puolet eri valaistusolosuhteissa.

Parhaimmillaan auringonsäteet tuovat luonnollista lämpöä sekä tunnelmaa kun taas ukonilma ja talvinen iltapäivä synkistävät sisätilat viileällä, sinisellä valolla.

Nämä kaikki vaikuttavat osaltaan siihen kuinka luonnolliselta ja myyvältä keittiöt näyttävät. Sosiaalisen median strategiassa myyntiin vaikuttavat markkinointitekijät tulee olla huomioituna.

  • Sosiaalisen median hallinta/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median markkinointi/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median päivitykset/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median strategiat/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median hallinta/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median markkinointi/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median päivitykset/henkilökuvaus by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median päivitykset/tuotekuvaus by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median markkinointi/tuotekuvat by Therwiz Design
  • Sosiaalisen median päivitykset/tuotekuvat by Therwiz Design

Ulkoilman vaikutus sisätilojen tunnelmaan on merkittävä, ja erityisesti auringonvalolla ja sääolosuhteilla on suuri rooli tässä muokkausprosessissa.

Auringonvalon suunnalla ja pilvisellä säällä on kyky muuttaa sisätilojen ilmettä ja luoda erilaisia visuaalisia vaikutelmia.

Kuvauksien aikana kiinnitimme erityistä huomiota ulkoilman olosuhteisiin ja niiden vaikutukseen keittiötilojen tunnelmaan.

Aurinkoisina päivinä pyrimme hyödyntämään luonnollista valoa tuomaan esiin keittiöiden lämpimät sävyt ja yksityiskohdat.

Pilvisemmällä säällä ja erilaisilla valosuunnitteluratkaisuilla loimme tarvittaessa keinotekoista valoa, joka täydensi tilan ilmettä ja korosti haluttuja piirteitä.

Jotta pystyimme varmistamaan, että kuvat ovat esittelykelpoisia ja säilyttävät samalla luonnollisuuden, käytimme tarkkaan harkittua valosuunnittelua ja viimeistelimme lopputuloksen huolellisella kuvankäsittelyllä.

Tavoitteenamme oli säilyttää kuvissa alkuperäinen tunnelma ja luonnollisuus, samalla kun varmistimme, että ne ovat houkuttelevia esittelymateriaalina.

Tällainen huolellinen lähestymistapa mahdollisti sen, että keittiöiden esittelykuvat heijastelevat niiden parhaita puolia eri valaistusolosuhteissa.

Näin varmistamme, että lopputulos on visuaalisesti vaikuttava ja houkutteleva katsojille, olivatpa sääolosuhteet sitten millaiset tahansa.

Meiltä saat sosiaalisen median tuotannon ja hallinoinnin, jottei sinun tarvitse tehdä kaikkea itse.

Ota yhteyttä, jos haluat laadukkaita tuotekuvia ja tuottavaa markkinointimateriaalia yrityksellesi!